SKRIVET: 2010-12-21, kl 13:28:18 | PUBLICERAT I: Profiler ♥

Profil till Estupendo!

Om du vill kan du beställa en profil av mig (Blueberryt).
Fyll i mallen och mejla den till mig.
Det kostar en 20 gps gåva.
Mall:
Form på profil:
Text:
Rubrik:
Bakgrundsbild:
Nyans på bakgrundsbild:
Bilder (Skriv gärna en länk till bild, inte ett måste):
Övrigt:


Anka93 på GoSuperModel

Form på profil: Som den i inlägget här. :-)

Text: Jag heter Anna & jag är 34 år. Jag tycker om att laga mat, vara med min familj, surfa runt på internet, läsa tidning. Sen tycker jag väldigt mycket om hösten.

Om du undrar något är det bara att fråga, jag finns bara ett mejl bort! Om jag svarar sent så är det för att jag får ganska mycket mejl, men jag glömmer inte bort ditt mejl!

Rubrik: Hej!

Bakgrundsbild: Spelar ingen roll, inget rörigt, lite liknande som i inlägget här! :-)

Nyans på bakgrundsbild: Ljus beige.

Bilder (Skriv gärna en länk till bild, inte ett måste): http://martinaberthsdotter.blogg.se/images/2009/hawaii83_49523971.jpg

Övrigt: Inget :-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: